مایکروسافت برنامه های بزرگی در E3 برای Xbox 360 دارد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
1:23
سه شنبه 7 خرداد 1392

 

مایکروسافت برنامه های بزرگی در E3 برای Xbox 360 دارد

همانطور که می دانید نسل بعد کنسول مایکروسافت یعنی Xbox One امسال عرضه خواهد شد اما به نظر می رسد که شرکت مایکروسافت حالا حالا ها قصد ندارد دست از سر Xbox 360 بردارد.در صحبت هایی با گیم اسپات رئیس استدیو های بازیسازی مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر گفت که شرکت ما اعلام های بسیار بزرگی برای E3 برای کنسول ۳۶۰ تدارک دیده است.

من فکر می کنم که کنسول ۳۶۰ به زندگی خود تا سال ها ادامه خواهد داد.در حقیقت ما اعلام های بزرگی برای کنسول ۳۶۰ داریم که قرار است در E3 انجام دهیم و من نیز خیلی دوست دارم درباره ی ان ها صحبت کنم , ولی نمی توانم.من فکر می کنم این باعث شگفتی مردم خواهد شد.من کاری را که ما با Minecraft انجام دادیم دوست دارم ; فروش ۶ میلیونی پس از عرضه واقعا مثل یک هیولا می ماند!من فکر می کنم چیز های زیادی برای کنسول ۳۶۰ در سال های اینده برای عرضه شدن وجود دارد.

پس میتوان نتیجه گیری کرد:

اگر شما ایکس باکس در خانه دارید آن را نگه دارید و نفروشید زیرا ممکن است به ضرر شما شود
با تشکر از هیرو گیمز


تعداد بازدید از این مطلب: 681
موضوعات مرتبط: نقد کنسول ها , ,
بازدید : 681

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود